Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Przeczytaj, zanim przyjedziesz
W związku z aktualną sytuacją w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które zapewnią bezpieczny pobyt. Morski Park funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, dostępnymi na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Bezpieczna lokalizacja:
Położenie Obiektu stanowi naturalny azyl dla przebywających tu Gości. Cisza i spokój towarzyszą przez cały okres pobytu.
Bezpieczeństwo na terenie hotelu:
W celu zabezpieczenia Państwa pobytu, podjęliśmy następujące kroki:
- Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.
- Personel obiektu może odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz ma prawo powtórzyć procedurę w trakcie samego pobytu.
- Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce zaraz po wejściu na teren obiektu.
- W trakcie zameldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą oraz obsługującym pracownikiem recepcji.
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, klucze do pokoju oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane po każdym Gościu. W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.
- Wszyscy pracownicy obiektu są wyposażeni w przyłbice lub maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące.
Opieka medyczna
- Na życzenie Gości na recepcji istnieje możliwość zakupu masek ochronnych w cenie 3 zł.
Pokoje
- Podczas pobytu ograniczone zostało sprzątanie pokoi, które odbywa się, tylko i wyłącznie, na wyraźne życzenie Gościa.
- Sprzątnie pokoju wraz z dezynfekcją wszystkich powierzchni dotykowych, jak i gruntowne wietrzenie pokoju, odbywa się po opuszczeniu przez Państwa pokoju i wymeldowaniu się.
- W przypadku opuszczenia pokoju, prosimy o systematyczne w miarę możliwości wietrzenie pokoju.
- Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach, pod nieobecność Gości w pokoju.
- W trakcie sprzątania po pobycie Gości dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, lodówka, naczynia, zastawa, telefon, pilot do telewizora i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w pokoju.
Powierzchnie ogólnodostępne
- W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracownika.
- Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
- Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są toalety.
- Wprowadzone zostały ograniczenia w korzystaniu ze wszystkich stref ogólnodostępnych: pokój zabaw dla dzieci, restauracja bufetowa, część rehabilitacyjna.
- Posiłki będą serwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowanym reżimie sanitarnym.
Bezpieczeństwo osobiste
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w obiekcie łazienkach oraz utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 91 381 38 12 lub mailowo pod adresem: recepcja@morski-park.pl
Obie formy kontaktu są dostępne w godzinach 08:00 - 19:00, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy tj. wysoka gorączka, kaszel i duszności to skontaktuj się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną tel. 509698188 lub w przypadku nasilonych objawów zadzwoń pod numer alarmowy 112. Infolinia NFZ w sprawie KORONAWIRUSA - 800 190 590.
Na naszej stronie: www.morski-park.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.